معرفی دوربین عکاسی Powershot G9 X Mark II توسط Canon
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

شرکت بزرگ Canon از دوربین تازه خود با اسم Powershot G9 X Mark II رو نمایی کرد. در ادامه با ما همراه باشید.
کانن نیز از ابتدای سال جدید معرفی دوربین‌های تازه خود را شروع کرده است. کانن در اولین گام نسل تازه دوربین پاورشات خود را در جشنواره CES 2017 رونمایی کرد. آتلیه عکاسی

سالن تولد کودک

Canon Powershot G9 X Mark II

http://sevilstudio.com/images/sevil684684.jpg
دوربین Powershot G9 X Mark II که در حقیقت نسل جدید دوربین Powershot G9 X محسوب میشود، یک دوربین کامپکت است. این دوربین از وجود یک سنسور یک اینچی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بسیار حساس CMOS سود می‌برد. Canon در دوربین تازه خود از وجود پردازشگر تصویر DIGIC 7 سود برده که توانایی دارد زوم اپتیکال سه برابری را از روش یک لنز با فاصله‌ی کانونی ۸۴-۲۸ میلی‌متر در دست کاربر قرار دهد. با استناد به اطلاعات معرفی‌شده، پاورشات جی ۹ ایکس مارک ۲ با هزینه ۵۲۹ دلار در فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار خواهد شد.

برای سهولت در به اشتراک‌گذاری عکس ها ثبت‌شده با بهره برداری از این دوربین در شبکه‌های اجتماعی، کانن توانایی اتصال بلوتوث را در دوربین خود قرار داده است تا از این طریق مصرف کنندگان قادر باشند دوربین را به موبایل هوشمند یا تبلت خود متصل کنند و از این طریق، عکس ها ثبت‌شده را در شبکه‌های اجتماعی به ثبت برسانند. این دوربین از اتصال وای‌فای و NFC نیز خدمات رسانی می‌کند.

پاورشات تازه Canon، مصرف کنندگان را در تمام سطوح عکاسی هدف گرفته است، حال آنکه خصوصیت‌های تازه این دوربین که آن را تا حدودی مشترک به به دوربین‌های حرفه‌ای کرده، می‌تواند مقبول عموم مصرف کنندگان باشد. از نمونه‌ی توانایی‌های تازه پاورشات تازه کانن باید به امکان ثبت عکس ها با فرمت RAW و به علاوه از طرف دیگر مبدل این فرمت به وسیله دوربین همراه با امکان ثبت ویدیوهای موسوم به تایم‌لپس اشاره نمود.

این دوربین توانمند ولی جمع و جور توانایی دارد با نرخ ۸.۲ فریم در هر ثانیه به‌صورت پشت سر هم در دو فرمت RAW و JPEG عکس ها را ثبت کند.

امیدواریم این مقاله برای شما همراهان همیشگی ما مفید بوده باشد. هر گونه نظر و یا پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی , راهنمای عکاسی , آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: